السبت، 11 مايو، 2013

كلمات اغنية متخافش من بكرة جنات البوم حب جامد 2013 words song Matkhafesh Bokra Jannat 2013 albom 7oB gamd

من طرف said elmasrawy  
التسميات:
10:24 ص

كلمات اغنية متخافش من بكرة جنات البوم حب جامد 2013  words song  Matkhafesh Bokra Jannat 2013 albom 7oB gamd
كلمات اغنية متخافش من بكرة جنات البوم حب جامد احدث الالبومات للفنانة الجميلة جنات المغربية 2013
الالبوم من انتاج شركة روتانا للصوتيات
بوستر الالبوم
كلمات اغنية متخافش من بكرة جنات البوم حب جامد

كلمات اغنية متخافش من بكرة جنات 2012
وزي ماعايزني انا عايزاه لو بعد ميت سنه هستناك ومش هحس ان انا ضحيت

متخافش من بكرة وانا معاك انا هبقي دائما واقفة وراك وعمري ما هقولك مليت

وزي ما عايزني انا عايزاك لو بعد ميت سنة هستناك ومش هحس ان انا ضحيييت

اقع اقف تاني علي رجليك مش عيب ده ميقعش الا الشاطر

اجمد قوي انا مؤمنه بيك هنكمل المشوار للاخر

وزي ماعايزني انا عايزاه لو بعد ميت سنه هستناك ومش هحس ان انا ضحيت

متخافش من بكرة وانا معاك انا هبقي دائما واقفة وراك وعمري ما هقولك مليت

وزي ما عايزني انا عايزاك لو بعد ميت سنة هستنك ومش هحس ان انا ضحيييت

اقع اقف تاني علي رجليك مش عيب ده ميقعش الا الشاطر

اجمد قوي انا مؤمنه بيك هنكمل المشوار للاخر

كلمات اغنية حب جامد جنات
كلمات اغنية فكرت طول اليوم جنات
كلمات اغنية انا نسيتك جنات 2013
كلمات اغنية حضرت المهم جنات 2013
كلمات اغنية مش واقفة علي حد جنات
كلمات اغنية مسا الجمال جنات
كلمات اغنية اولاد وبيت جنات 
كلمات اغنية عيشنى أكتر جنات
كلمات اغنية البادي اظلم جنات
كلمات اغنية متخافش من بكرة 
كلمات اغنية كده يا حبيبي
كلمات اغنية واحشني جنات 2013
 وايضا بوسترات البوم جنات حب جامد
كل التوفيق للفنانة جنات في البومها الجديد البوم حب جامد
وسوف نوفيكم باخر اخبار الفن والفنانين حصريا علي موقعكم المفضل موقع بانتونزي الشامل

نبذة عن الكاتب


احمد مدون مصري اهتم بالناس واحب دائما مساعدتهم اميل الي الرياضة واشجع نادي الزمالك.

0 التعليقات:

كتابا

المدونات

back to top